GESTORA 2017

Després d’un any
funcionant, i de veure que la nova formula de gestió de l´any 2016 és, i ha sigut un
canvi positiu.
En este nou any faller 2017, la Falla Bolseria Tros-Alt,
aplicara novament la formula de «Comisió Gestora», com a element
directiu de la mateixa. 

Comisió Gestora 2017 que queda formada per 14 persones,
dividides en dos àreas de treball, un grup administratiu/economic i
un altre de cultura festiva. 

Si bé per al bon funcionament del grup, la
persona coordinadora del mateix i representant davant dels organismes
competents, com a Secretari General será Vicente Roig Marzal, el que exercisca les dites
labors, pero en una  responsabilitat múltiple i repartida entre els seus components.

La nostra festa avança i
canvia, com van canviant les nostres formes de vida, així, doncs ens
anem adaptant a elles, amb noves formules i noves maneres de fer festa.

Som fallers, fem falla, tenim Gestora i #SomBolseria.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *