DISSABTE, FESTA PER A TOTS

Este dissabte, festa
per a tots. 

Aprofitant que és la final de CHAMPION i vespra del CORPUS,
hi haurà sopar de sobaquillo en el casal. 

No ho dubtes, apuntat.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *