CAVALCADA DEL NINOT

Després d’aquella època prodigiosa
 dels 70 i que va finalitzar en 1981 
amb l’última participació 
dels nostres infantils en
 la cridada llavors» Cavalcada Infantil».
Ahir vam tornar a recórrer 
els carrers tradicionals 
d’aquests esdeveniments, 
participant en la denomina actualment
 «Cavalcada del Ninot», 
on participen conjuntament, 
infantils i majors.
 
Una trentena dels nostres infantils
 i alguns majors, juntament 
amb les Falles de Quart, Peu de la Creu
 i Avinguda  de l’Oest, 
van formar un excel·lent grup i comparsa,
 ple de critica i bon humor.
 
Excel·lent treball després de, 
molts anys, encapçalat
 per Marta Bernal i secundada per 
la delegació d’infantils, pares, mares, 
xiquets, xiquets i altres col·laboradors.
 
2º PREMI AL MILLO COLOFÓ
 3º PREMI AL MILLOR VESTUARI
  4º PREMI A LA MILLOR CRITICA

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *