PRESENTACIÓ i LLECTURA DEL LLIBRET 2020

 
La nit del Dissabte 29 de Febrer, 
 i com ja és habitual i costum en la nostra falla,
va tindre lloc
 la presentació del Llibret. 

En primer lloc, Carla, Kike,Alvaro Villafruela,Javi, Daniela, 
Carmen, Luis, Marc, Alvaro Sempere, Adriana van llegir 
alguns parràfs del Llibret Infantil,
 acabant la lectura del mateix, l
a nostra nova i flamant poetessa,
 responsable del Llibret 
i ademes de fallera, 
Cristina Martinez Cuenca,
amb la que esperem comptar 
amb un excel·lent premi. 
 
A continuació Emi, Quique, Enrique,  José Ignacio, Pilar, 
Araceli i Vicente, van llegir 
diverses estrofes,
 tot això coordinat enguany per Cristina.

 

Per acabar, Cristina va llegir el poema dedicat a Carla, 
i Joan Antoni Alapont 
el dedicat a EMI.
 
 
CONTRAPORTADA
PORTADA

 MÁS FOTOS

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *