La nit del Dissabte 29 de Febrer,
i com ja és habitual i costum en la nostra falla,
va tindre lloc
la presentació del Llibret.
En primer lloc, Carla, Kike,Alvaro Villafruela,Javi, Daniela,
Carmen, Luis, Marc, Alvaro Sempere, Adriana van llegir
alguns parràfs del Llibret Infantil,
acabant la lectura del mateix, l
a nostra nova i flamant poetessa,
responsable del Llibret
i ademes de fallera,
Cristina Martinez Cuenca,
amb la que esperem comptar
amb un excel·lent premi.
A continuació Emi, Quique, Enrique, José Ignacio, Pilar,
Araceli i Vicente, van llegir
diverses estrofes,
tot això coordinat enguany per Cristina.
Per acabar, Cristina va llegir el poema dedicat a Carla,
i Joan Antoni Alapont
el dedicat a EMI.



