BERENAR DEL PRESIDENT INFANTIL

El nostre President
Infantil, Luis Sifre, invita el dia 2 de Febrer a un berenar a tots
els xiquets, i fa extensa la invitació a tota la comissió i
acompanyants.
Dara començament a les 18h,  hi haurà
Discomovil i Karaoke, per la qual cosa la diversió esta garantida i no
se sap a quina hora acabara.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *