Un any mes, hem acudit a l’Ofrena de Sant Vicent acompanyant
als nostres veïns del l’Altar del Tossal.
Després hem disfrutat d’un bon dinar de confraternitat elaborat per l’equip cuiner habitual.
Un any mes, hem acudit a l’Ofrena de Sant Vicent acompanyant
als nostres veïns del l’Altar del Tossal.
Després hem disfrutat d’un bon dinar de confraternitat elaborat per l’equip cuiner habitual.