VISITA A LOS TALLERES

En el matí del dia 12,
vam fer la tradicional visita als tallers per a veure les falles que
enguany es plantaran en la nostra plaça. 

Daniela i Marc, van batejarles,  i tots junts hem brindarem perquè enguany els dies 16 i 17
arrepleguem tots els «palets» dels primers premis

FOTOS

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *