INTERCANVI DE FOTOS FMIV

El Palau de l’Exposició torna a obrir les seues portes per a rebre als
representants infantils de les nostres comissions en un nou matí
d’intercanvi de fotografies, amb Sara Larrazabal.

Ací podem veure el moment que Victoria acompayada per Luis, intercanvien la seua.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *